Monday, 26 December 2011

alur 1

salam untuk sekelian alam,adoiyy lar nak menulis plak rasanya..ntah pape lar aku nie..haha..,sebelum tu aku nak bgitahu skit pasal ape blog ni  namanya alur sungai..aku pun tak tahu nk cerita macam mana..tp ak dari kecil smpai besar memang xkan berpisah lah dengan sungai nie..seakan-akan ad sesuatu yang mengikat di antara aku dan dia..kalau putus kasih biasa,kalau putus rokok seksa??kalau putus sungai xdapat nk dibayangkan macam mana..hahaha..sebenarnya aku orang kampung,hidup bukan mcm org lain..tak lar susah sgt tp mmg tak senang lar..apa ke bangang nya ayat nie..mmg ak tak pndai menulis,ikut ak lar nk tulis cam mane..huhuhu.. hasil dari sungai lar yang byk membantu ak dari kecil smpai ke hari nie..Alhamdulillah semua tu  rezeki dtg daripada Allah s.w.t..bersyukurlar..ayah ak lar byk mengajar erti kehidupan nie,klau tak dah lama ak jadi penagih dadah..hahaha.pasal sungai pnjang cerita nya,tp aku tak de mood plak nk bgthu..lain kali lar yer..haha menyakitkan btul klau bce..ak tak sruh pun org bace,,blog  nie sekadar diari ak je..peduli ape ak klau org tak bce pun,jgn kejar populariti..biar dia dtg sndiri..haha tp xpnting pun semua 2..dunia semata-mata..semoga kte sentiasa berada di landasan yang btul..halaa knpe tbe2 plak ak bg tazkirah..haha, tp bgus jugak,untuk peringatan diri ak jugak..ak dah byk tergelincir dari uslub yang asal..ak berharap supaya tuhan memberi petunjuk ke jalan yang lebih baik..moga2 ak dapat membawa aliran yang ak bawa ini,walaupun terpaksa tetapi ak telah memilih jalan ini,inilah jalan yang diredhai..wasallam,

No comments:

Post a Comment