Friday, 30 September 2011

syukur kepada Allah,

                                                                                                                              
Alhamdulillah,syukur terhadap Allah maha pencipta, tuhan sekelian alam..tiba-tiba terdetik di hati ini ingin menulis tentang perjalanan yang penuh onak duri dalam kehidupan,agak sukar rasanya nak menceburi  dalam bidang penulisan kerana diri ini  tidak ada minat yg mendalam dan tidak mahir seperti yang  mereka-mereka yang sangat hebat..wah!!!kelakar jugak ayat aku di atas.haha..malas lar nak tulis panjang2 pagi2 hari nie,mengarut ad lar..huhu,,tiba2 je mari rasa nk nulis sikit,entah lar kenapa...dulu dalam anak sungai,tp tak ingat passwod,sebab lama tak buka kot.tp skrg tak dapat di kesan langsung..kemana ia menghilang ya???hehehe.huhu tapi  dalam edisi alur sungai  ni tak tau lar tahan lama mana pulak..sebab aku bukan minat mana pun menulis nie,,mengarut boley lar..ar,ar,ar suka macam angry bird..huh! kepala tengah serabut nie,aku tak tau nak tulis ape,study blum lagi,exam final da dekat..adoiyy lar..blar dulu r..assalamualaikum!!!!